zaterdag 23 december 2017

De App Rap

[De App Rap staat ook op Spotify]

Ik heb een nieuwe app op mijn telefoon
Hij houdt zijn eigen scherm en mijn broekzak schoon
Hij zuigt stof, lapt de ramen en hij doet de vaat
Het is een app die in de top van de App Store staat
Het is de app waarover iedereen praat op straat
Roddelpraat…


Dit is de App Rap
Hou effe je klep
De App Rap
Nee het is niet nep
De App Rap
Het is razend knapp
Ik rap over een app die ik heb


De app bewaakt mijn auto en bestuurt mijn drone
Hij belazert mijn vriendin en hij belegt mijn loon
Hij weet wat ik zoek en hij zoekt wat ik wil
Wat-ie vindt kan ik kopen en ik koop me scheel
En hij wijst me de weg naar Tietjerksteradeel
Weet ik veel…

De App Rap
Doe mij een pil met pep
App Rap
Wie is Johnny Rep? (Johnny Depp?)
App Rap
Zeg hoe laat is het eb?
Hé, ik weet waarover ik het heb

Het leven met een app is ongelofelijk gaaf
De app is mijn butler. De app is mijn slaaf
Ik hoef niks meer te doen behalve nu en dan een klik
Dit is het land van melk en honing en de koning ben ik
Ik commandeer de hele zwik met een blik en een knik
Een koninklijke klik…



App Rap
Waar ik behagen in schep
App Rap
Kun je appen? (Yep!)
App Rap
Kun  je rappen? (Eh…)
Nee? Dan wil ik ook een rappende app

De app is een bediende die wel alles van je weet
Hij ziet je elke dag in je blote bips
Hij zet je op de foto en hij zet je in je hemd
Geloof maar niet dat jij daarna de baas nog bent
Het is een rare wereld als echt iedereen je kent
Alles went…

Maar niet de App Rap!
Dat is wat ik niet snapp
Snapchat!
There’s a rap for that ;-)
App Rap
Op de fiets of op de step
Ik heb een app waarover ik rap

En als het lijk per brancard de deur uit is gegaan
Dan weet je als kijker: de butler heeft het gedaan

App Rap
Val niet van de trapp
App Rap
Rap mee of ik verkoop je een mep

Apperdepedapperdepapp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten