vrijdag 15 december 2017

Ons programma


Er zijn zoveel leuke dingen
Die we samen kunnen doen
Liedjes van The Beatles zingen
Vrijen in het wijkplantsoen

Heel de wereld over reizen
Iets wat ik alleen niet kon
We bezichtigen paleizen
En we zonnen in de zon


Musicals en popconcerten
Wandelen in de natuur
Zomaar staren in de verte
O, wat is het leven puur

We gaan Kerst en Pasen vieren
Bij de ouders, maar van wie?
En een hele dag tuinieren
Wat ik als een feestje zie

Er zijn zoveel leuke dingen
Die ik met je wil gaan doen
Wat zijn dat voor vieze kringen
En wat is het koper groen

En de afwas moet gebeuren
Alle spullen zijn weer vies
Iemand moet erover zeuren:
Het belang van schoon servies

Stoffen, wassen, poetsen, koken
Samen zijn, door dik en dun
In verstopte afvoer poken
Voorrechten die ik je gun

Zou je niet van vreugde springen
Geef me hier en nu een zoen
Er zijn duizend dolle dingen
Die we samen kunnen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten